Djuzz schreef verfrissende, nieuwe productpagina's voor de VEDIQ webshop. Teksten zonder poespas. Net zoals VEDIQ: hypoallergeen, zonder synthetische toevoegingen.
In verband met white label verkoop is de website van VEDIQ momenteel offline.
Djuzz creëert voor VEDIQ regelmatig content voor diverse social mediakanalen (Facebook, Twitter, Google+, Instagram). Deze posts passen binnen de sociale strategie van VEDIQ en zijn met name gericht op de vergroting van de naamsbekendheid.
In verband met white label verkoop wordtVEDIQ momenteel niet gepromoot via social media.
Djuzz blogt voor VEDIQ. Het gaat hier zowel om informatieve blogs over zaken rond natuurlijke schoonheid als om gebruikerservaringen. Op deze manier creëren we verversing op de website, verhogen we de vindbaarheid en vergroten we de naamsbekendheid van het merk VEDIQ.
In verband met white label verkoop is de website van VEDIQ momenteel offline.
Djuzz ontwikkelde voor VEDIQ een FAQ met daarin (uiteraard) de veelgestelde vragen. Deze vragen hebben betrekking op de producten, maar ook op het winkelen in de webshop.